Válassz csomagjaink közül, és ha csomagpontra rendeled, a szállítás ingyenes!

GYIK

Szállítás

Milyen szállítási módok közül választhatok? 

Rendelésedet kérheted MPL házhozszállítással, MPL csomagautomatába, Posta Pontra, Packeta átvevőhelyre vagy Z-BOX csomagautomatába, de akár FOXPOST csomagautomatába is. 

Hány forinttól ingyenes a szállítás?

Olyan jófejek vagyunk, hogyha 14 900 Ft felett vásárolsz, akkor a szállítási költséget mi álljuk!

Várhatóan mikor fog megérkezni a csomagom?

Általában 1-3 munkanap alatt landolnak a csomagok.

Melyik a leggyorsabb szállítási mód?

Az MPL, a Packeta és a FOXPOST is 1-3 munkanapot ígér a csomagok kézbesítésére. Bízzunk bennük!

Hány napom van átvenni a rendelést?

Ha Packeta átvevőhelyet választottál, akkor 7 napod van, ha Z-BOX csomagautomatába kérted, akkor jobban kell iparkodnod, ugyanis mindössze 2 napod van átvenni a küldeményt. 

Amennyiben FOXPOST csomagautomatát választottál, 4 nap áll rendelkezésedre, hogy átvedd a csomagod.

Ha MPL-es házhozszállítással kérted, de a kézbesítéskor nem voltál otthon, akkor 5 napod van, hogy a legközelebbi postán átvedd! Ha Posta Pontra kérted (Media Markt üzletek, Mol kutak, Coop boltok), akkor szintén 5 nap áll a rendelkezésedre, ha azonban MPL csomagautomatába kérted, mindössze 2 napod van, hogy megszerezd a csomagod!

Személyes átvételre van lehetőségem?

Személyes átvételre közvetlenül tőlünk nincs lehetőség, de viszonteladóink budapesti üzleteiben akár személyesen is be tudjátok szerezni ivós játékainkat:

BestStuff (Astoria) 1053 Budapest, Múzeum krt. 13.

SziaPlus 1111 Budapest, Budafoki út 17/a.


Szállítotok külfüldre is?

Ha szerencsés vagy és a felsorolt országok valamelyikében élsz, akkor Packeta pontra történő szállítással igen: Szlovákia, Románia, Szlovénia, Horvátország

Ha egyik sem talált, írj nekünk egy emailt és megnézzük, az adott országba milyen áron tudunk csomagot küldeni (sajnos drágább lesz, mint a felkínált szállítások). Ebben az esetben csak előreutalással tudsz fizetni.

Késik a megrendelésem, vagy nem érkezett meg. Na most mi van? 

Dobj egy e-mailt nekünk a hello@thedrunkcards.hu-ra és ígérjük, hogy a lehető leggyorsabban utánanézünk!


Fizetés

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizethetsz Barionnal (online bankkártyával) vagy előre utalással, de ha boomer vagy, akár utánvéttel is kérheted a csomagod!

Ha előre utalást választottál, az alábbi adatokkal teljesítsd:

Kedvezményezett
Farkas Bettina E.V.
Kedvezményezett számlaszáma
50433962-10006045
Közlemény
Rendelésszám

 

Lehet utánvéttel fizetni?

Utánvétes fizetésre 490 Ft felár ellenében, bármely szállítási módnál van lehetőség.


Rendelés törlése

Szeretném törölni a rendelésem.

60 perced van rá, hogy írj nekünk a hello@thedrunkcards.hu-ra. Ezután már túl késő! Megrendelésed valószínűleg már be van csomagolva és úton van, így kénytelen vagy szembenézni a tetteid következményeivel!

Béna voltam és már túl késő, hogy töröljem a rendelésem.

Így jártál! De ha úgy érzed, átok ül a kártyán és mindenképp vissza szeretnéd juttatni hozzánk, kövesd a “Visszaküldés és csere” pont utasításait. Vagy adunk egy tippet: ajándékozd el!


Elállás

Hány napig állhatok el a vásárlástól?

Előre szóltunk, hogy ezek a kártyák gonoszak, de te nem hallgattál ránk! Ennek ellenére is 14 napot biztosítunk a termék átvételétől számítva, hogy indoklás nélkül elállhass a vásárlástól. Persze vannak kivételek, erről bővebben az ÁSZF-ünkben olvashatsz.


Bármilyen terméktől van lehetőségem elállni?

Nem mindegyiktől, erről bővebben olvashatsz az ÁSZF-ünkben.


Visszaküldés és csere


Szeretném visszaküldeni a megrendelésem.

Az élet nem kívánságműsor. De ha ragaszkodsz hozzá, megteheted a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül. Csak bontatlan és ép csomagot áll módunkban visszavenni. Írj egy e-mailt (hello@thedrunkcards.hu) és megbeszéljük a részleteket!


Kinek kell fizetnie a visszaszállítás költségét?

Annak, aki meggondolatlanul rendelget... Neked! Kíméletlenek vagyunk (ördögi kacaj)!


Hogyan csomagoljam be a visszaküldésre ítélt terméket?

A legegyszerűbb, ha az eredeti borítékban küldöd vissza jól lezárva, bombabiztosan! A csomagba helyezd el a visszatérítéshez szükéséges adataidat is (név, számlaszám) vagy küldd el nekünk emailben!

Hogy működik a visszatérítés és mennyi időt vesz igénybe?

Miután megkaptuk a csomagot, ha a termék állapota megfelelő, megkezdődik a visszatérítés folyamata. A feldolgozás 5-10 munkanapot is igénybe vehet. Ezután csekkold, hogy megérkezett-e a pénz a számládra.

Véletlenül vettem valamit, amim már van és szeretném kicserélni.

Nem kínálunk cserét. Hallottál már az ajándékozásról?


Reklamáció

Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem.

Még a legjobbak is hibázhatnak, nem? Sorry. Írj egy e-mailt nekünk a hello@thedrunkcards.hu-ra és orvosoljuk a problémát.

Sérülten érkezett a megrendelésem.

Most ég a pofánkról a bőr. Küldj nekünk e-mailben (hello@thedrunkcards.hu) fotót a sérült termékről és ígérjük, ha a mi hibánkból adódik a sérülés, kitalálunk valamit, hogy kárpótoljunk! A sérülések legnagyobb esetben a futárszolgálatoknál keletkeznek önhibánkon kívül, ebben az esetben velük vesszük fel a kapcsolatot a kártérítésért!


Találtam egy sérült kártyát a pakliban. Ki tudnátok cserélni?

No way! Valószínűleg ilyen nem fog történni, de ha mégis, próbálj meg együtt élni vele! Legalább egy eséllyel kevesebb, hogy tönkremenjen a barátságotok.


 

Termékek

Lesznek még más paklik is?

Természetesen. Egyelőre érd be a 3 paklinkkal, de ha már mindegyiket rongyosra játszottátok, ne aggódj, mindig készülünk bővíteni a kínálatunkat! Legyél résen és iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy értesíthessünk a legújabb ördögi találmányainkról!

Maximum hányan játszhatunk a kártyákkal?

Minél többen vagytok, annál kínosabb! Úgyhogy lehetőleg minél többen..

Ajándékba is adhatom őket?

Ha meg akarod keseríteni valaki életét, persze!Mindegyik paklink tökéletes ajándéknak, sőt a csomagkedvezményekkel még nagyobb (kár)örömöt okozhatsz!


Egyéb


Viszonteladónál vásároltam a terméket, de gondom adódott vele. Kit zaklassak vele?

Semmiképp se minket (haha). Vedd fel a kapcsolatot a viszonteladóval, biztosan tudnak neked segíteni. Ha nem sikerült, állunk rendelkezésedre és megpróbálunk mi segíteni!